Doradca Kredytowy

Interesuje Cię zakup mieszkania od VFM na kredyt?
Skorzystaj ze wsparcia sprawdzonego i zaufanego eksperta finansowego!

Nasz doradca sprawdzi Twoją zdolność kredytową i pomoże w uzyskaniu kredytu hipotecznego na najkorzystniejszych dla Ciebie warunkach. Współpraca jest kompleksowa i obejmuje załatwienie wszelkich formalności z bankiem za Ciebie.

A co najważniejsze, usługa ta jest całkowicie bezpłatna.

Korzyści ze współpracy z doradcą

  • Opieka dedykowanego eksperta finansowego
  • Porównanie ofert z kilkunastu banków
  • Cały proces bez dodatkowych kosztów po stronie Klienta
  • Pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty kredytowej
  • Niezależne i bezstronne doradztwo finansowe
  • Kompleksowe przygotowanie dokumentacji i wniosków kredytowych
  • Indywidualne podejście do każdego Klienta
  • Pełny nadzór nad całym procesem kredytowym

Mieszkanie na kredyt? To proste!

Dowiedz się, jak krok po kroku wygląda proces uzyskania decyzji
 o przyznaniu kredytu hipotecznego.
Krok 1.
Wizyta w Biurze Sprzedaży VFM lub rozmowa zdalna
Krok 2.
Rozmowa o możliwościach finansowania nieruchomości z doradcą i wyliczenie zdolności kredytowej
Krok 3.
Zawarcie Umowy rezerwacyjnej na wymarzone mieszkanie
Krok 4.
Porównanie ofert i wybór najlepszej oferty. Przygotowanie dokumentacji oraz wniosków kredytowych przez doradcę
Krok 5.
Analiza wniosku i decyzja banku o przyznaniu kredytu
Krok 6.
Podpisanie Umowy deweloperskiej u notariusza i zawarcie Umowy kredytowej w banku

Zmiany lokatorskie

W ramach nabywanego lokalu, po podpisaniu Umowy deweloperskiej umożliwiamy Klientom modyfikację oryginalnego planu mieszkania i przekształcenie wnętrza w przestrzeń dopasowaną do ich stylu życia, komfortu i własnych przyzwyczajeń.

Aby dostosować pierwotną wizję architektów współpracujących z VFM i dostosować mieszkanie do indywidualnych potrzeb, należy możliwie jak najwcześniej zgłosić nam potrzebę naniesienia zmian lokatorskich w projekcie mieszkania, celem przygotowania ich wyceny i zawarcia umowy o wykonanie prac zamiennych. Wprowadzenie oczekiwanych modyfikacji projektowych, zanim wykonamy konkretny etap budowy, pozwoli oszczędzić naszym Klientom czas i pieniądze.

Co Klient może zmienić w projekcie swojego mieszkania?

  • miejsce położenia ścian działowych, ich całkowite zlikwidowanie lub wybudowanie dodatkowych odcinków,
  • usytuowanie drzwi wewnętrznych w lokalu oraz zmiana ich szerokości,
  • rozmieszczenie grzejników w mieszkaniu,
  • przebieg instalacji elektrycznej, RTV, TV SAT, internetowej, telefonicznej wraz ze zmianą usytuowania i zwiększenia m.in. punktów oświetleniowych, włączników, gniazd elektrycznych i teletechnicznych (telefon, Internet i TV),
  • lokalizację odbiorników mediów i sprzętu gospodarczego (płyta indukcyjna, piekarnik elektryczny, lodówka),
  • wdrożyć inne modyfikacje – do uzgodnienia indywidualnego z VFM.

Najczęściej zadawane pytania

Najlepszy czas na zgłoszenie zmian lokatorskich jest wkrótce po zawarciu Umowy deweloperskiej. Aby tego dokonać, należy w ciągu 30 dni od otrzymania dokumentacji technicznej lokalu (rzuty branżowe, tj. instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych) przesłać na sprzedaz@vfm.pl pisemny wniosek uwzględniający chęć dokonania prac zamiennych w nabytym mieszkaniu.

Zapraszamy do kontaktu z inżynierem reprezentującym daną inwestycję, który pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowie na każde pytanie. Informacji o tym, który inżynier jest przydzielony do danego projektu deweloperskiego udzieli Dział Sprzedaży VFM: sprzedaz@vfm.pl

Wycena prac obywa się w oparciu o cennik wykonania prac zamiennych indywidualny dla każdej Inwestycji i może być uzależniona od etapu budowy, na którym znajduje się dana Inwestycja. Na podstawie zgłoszonych prac zamiennych przygotowywany jest kosztorys prac do jego finalnej akceptacji przez Nabywcę.

Aby zgłosić chęć wdrożenia prac zamiennych Klient powinien skonsultować projekt i wizję swojego mieszkania z architektem i wraz ze zgłoszeniem zmian lokatorskich przedstawić odpowiednie rysunki techniczne, sporządzone i podpisane przez uprawnionego projektanta (istnieje także możliwość skorzystania ze wsparcia architekta z ramienia VFM). Wdrożenie wszystkich modyfikacji jest możliwe po uprzedniej akceptacji VFM i zawarciu umowy na wykonanie prac zamiennych.

Prace zamienne nie obejmują m.in.:

  • modyfikacji istotnych w rozumieniu prawa budowlanego wymagających zmian dotyczących Pozwolenia na budowę,
  • ingerencji w konstrukcję budynku i elewację,
  • ingerencji w piony instalacyjne,
  • ingerencji w rodzaj, wielkość i układ stolarki okiennej,
  • zmian funkcji i przeznaczenia lokalu,
  • dzielenia mieszkań,
  • działań skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian w lokalach sąsiednich.

Wykończenia

Mieszkania oferowane w naszych inwestycjach sprzedawane są w stanie deweloperskim, co daje możliwość indywidualnej aranżacji i wykończenia wnętrz według preferencji naszych Klientów. To właśnie z myślą o nich w ofercie niektórych inwestycji VFM Real Estate pojawił się nowy produkt - pakiety wykończeniowe.

Jesteśmy świadomi, że każdy Klient ma własne potrzeby i wizję wymarzonego mieszkania. My postanowiliśmy wyjść im naprzeciw, oferując we współpracy z ekspertami kompleksowe wykończenie wnętrz “pod klucz”. Nabywcy VFM mają możliwość wybrania jednego z oferowanych pakietów wykończeniowych i zdecydowania, który wachlarz produktów odpowiada ich preferencjom najbardziej. My zajmujemy się resztą: zapewniamy fachowców, nadzorujemy ich pracę i gwarantujemy wykończenie najwyższej jakości w określonym terminie.

Atuty pakietów wykończeniowych

Wysoka jakość materiałów wykończeniowych
Niższy VAT: 8% zamiast 23%
Oszczędność czasu
Najnowsze trendy
Znani producenci
Sprawdzeni wykonawcy
Nadzór techniczny
Możliwość dostosowania pakietu
2-letnia gwarancja

Etapy wykończenia mieszkania

Wybór pakietu
Podpisanie umowy wykończeniowej
Przygotowanie projektu przez architekta
Prace wykończeniowe
Sprzątanie
Przekazanie wykończonego mieszkania

Zainteresowana/-y?

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej szczegółów na temat zmian lokatorskich, wykończenia wnętrz lub doradcy kredytowego dedykowanego konkretnej inwestycji.

Obsługa gwarancyjna

Każdy Klient VFM w ramach obowiązującej rękojmi ma możliwość zgłoszenia wykrytych wad fizycznych do nabytego lokalu w ciągu 5 lat od momentu jego odbioru i wystąpienia do Dewelopera z żądaniem o ich usunięcie, przy czym rękojmi nie podlegają wady powstałe wskutek prac wykonywanych przez Nabywcę we własnym zakresie,  działania lub zaniechania osób trzecich, normalne zużycie Produktu lub jego elementów, nieprawidłowe użytkowanie Produktu, tj. nie zgodnie z Instrukcją Użytkowania otrzymaną przy odbiorze Produktu.

Produkty zakupione przez Klientów VFM (tzn. lokal mieszkalny, miejsca parkingowe, miejsca garażowe, garaże, komórki lokatorskie i boksy rowerowe) objęte są:

  • 5-letnią rękojmią na nieruchomość,
  • 2-letnią rękojmią na wyposażenie techniczne,
  • 2-letnią rękojmią w przypadku skorzystania z wykończenia Produktu w ramach pakietów wykończeniowych.

W przypadku uznania zgłoszonych przez nabywcę wad VFM zobligowane jest do ich naprawy lub usunięcia.