Nasz doradca sprawdzi Twoją zdolność kredytową i pomoże w uzyskaniu kredytu hipotecznego na najkorzystniejszych dla Ciebie warunkach. Współpraca jest kompleksowa i obejmuje załatwienie wszelkich formalności z bankiem za Ciebie.
A co najważniejsze, usługa ta jest całkowicie bezpłatna.
Aby dostosować pierwotną wizję architektów współpracujących z VFM i dostosować mieszkanie do indywidualnych potrzeb, należy możliwie jak najwcześniej zgłosić nam potrzebę naniesienia zmian lokatorskich w projekcie mieszkania, celem przygotowania ich wyceny i zawarcia umowy o wykonanie prac zamiennych. Wprowadzenie oczekiwanych modyfikacji projektowych, zanim wykonamy konkretny etap budowy, pozwoli oszczędzić naszym Klientom czas i pieniądze.
Najlepszy czas na zgłoszenie zmian lokatorskich jest wkrótce po zawarciu Umowy deweloperskiej. Aby tego dokonać, należy w ciągu 30 dni od otrzymania dokumentacji technicznej lokalu (rzuty branżowe, tj. instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych) przesłać na sprzedaz@vfm.pl pisemny wniosek uwzględniający chęć dokonania prac zamiennych w nabytym mieszkaniu.
Zapraszamy do kontaktu z inżynierem reprezentującym daną inwestycję, który pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowie na każde pytanie. Informacji o tym, który inżynier jest przydzielony do danego projektu deweloperskiego udzieli Dział Sprzedaży VFM: sprzedaz@vfm.pl
Wycena prac obywa się w oparciu o cennik wykonania prac zamiennych indywidualny dla każdej Inwestycji i może być uzależniona od etapu budowy, na którym znajduje się dana Inwestycja. Na podstawie zgłoszonych prac zamiennych przygotowywany jest kosztorys prac do jego finalnej akceptacji przez Nabywcę.
Aby zgłosić chęć wdrożenia prac zamiennych Klient powinien skonsultować projekt i wizję swojego mieszkania z architektem i wraz ze zgłoszeniem zmian lokatorskich przedstawić odpowiednie rysunki techniczne, sporządzone i podpisane przez uprawnionego projektanta (istnieje także możliwość skorzystania ze wsparcia architekta z ramienia VFM). Wdrożenie wszystkich modyfikacji jest możliwe po uprzedniej akceptacji VFM i zawarciu umowy na wykonanie prac zamiennych.
Prace zamienne nie obejmują m.in.:
Jesteśmy świadomi, że każdy Klient ma własne potrzeby i wizję wymarzonego mieszkania. My postanowiliśmy wyjść im naprzeciw, oferując we współpracy z ekspertami kompleksowe wykończenie wnętrz „pod klucz”. Nabywcy VFM mają możliwość wybrania jednego z oferowanych pakietów wykończeniowych i zdecydowania, który wachlarz produktów odpowiada ich preferencjom najbardziej. My zajmujemy się resztą: zapewniamy fachowców, nadzorujemy ich pracę i gwarantujemy wykończenie najwyższej jakości w określonym terminie.
Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej szczegółów na temat zmian lokatorskich, wykończenia wnętrz lub doradcy kredytowego dedykowanego konkretnej inwestycji.
Każdy Klient VFM w ramach obowiązującej rękojmi ma możliwość zgłoszenia wykrytych wad fizycznych do nabytego lokalu w ciągu 5 lat od momentu jego odbioru i wystąpienia do Dewelopera z żądaniem o ich usunięcie, przy czym rękojmi nie podlegają wady powstałe wskutek prac wykonywanych przez Nabywcę we własnym zakresie, działania lub zaniechania osób trzecich, normalne zużycie Produktu lub jego elementów, nieprawidłowe użytkowanie Produktu, tj. nie zgodnie z Instrukcją Użytkowania otrzymaną przy odbiorze Produktu.
W przypadku uznania zgłoszonych przez nabywcę wad VFM zobligowane jest do ich naprawy lub usunięcia.