Asystent ds. obsługi sprzedaży

Chcesz zdobyć interesujące doświadczenie zawodowe w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie deweloperskiej? Interesuje Cię proces sprzedaży nieruchomości i chcesz stać się częścią naszego zespołu sprzedażowego?

VFM Real Estate, deweloper na rynku mieszkaniowym, zatrudni osobę na stanowisko:

Miejsce pracy: Warszawa
Wymiar czasu: Pełny etat/Pół etatu

Zakres obowiązków:

  • Szykowanie dokumentacji związanej z zawieranymi umowami,
  • Kontrola i koordynacja procesu podpisywania umów deweloperskich,
  • Reprezentowanie firmy na aktach notarialnych,
  • Aktywne wspieranie działu sprzedaży,
  • Przygotowywanie raportów z postępów budowy,
  • Prowadzenie komunikacji z klientami firmy,
  • Branie czynnego udziału w eventach (np. targach mieszkaniowych).

Nasze oczekiwania:

  • Zaangażowania, odpowiedzialności, dokładności oraz uczciwości,
  • Szybkości w przyswajaniu nowej wiedzy,
  • Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Umiejętności pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie,
  • Dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności prioryteryzacji zadań, sumienności i zaangażowania w powierzane zadania,
  • Dyspozycyjności – możliwość elastycznych godzin pracy i dostosowania do grafiku zajęć w przypadku podjęcia pracy przez studenta,
  • Znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word) w stopniu co najmniej dobrym,
  • Znajomości Dokumentów Google w stopniu co najmniej podstawowym,
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • Mile widziane studia o profilu prawnym lub ekonomicznym,
  • Zainteresowanie branżą deweloperską i procesem sprzedaży będzie dodatkowym atutem.

Co zyskasz pracując z nami:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania,
  • Możliwość elastycznych godzin pracy w przypadku podjęcia pracy przez studenta,
  • Pracę stacjonarną w bardzo dobrej lokalizacji – tuż przy Dworcu Zachodnim (nowoczesne biuro w biurowcu West Station),
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę pełną wyzwań, w młodym, dynamicznym zespole,
  • Wdrożenie i wsparcie ze strony zespołu,
  • Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia pod okiem kadry zarządzającej,
  • Zdobycie doświadczenia i wiedzy o rynku nieruchomości,
  • Pozytywną atmosferę w zespole,
  • Regularne wyjścia integracyjne – działowe i firmowe,
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz system kafeteryjny,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim lub angielskim wraz z określeniem swojej dyspozycyjności. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Kolejnym etapem będzie spotkanie rekrutacyjne w siedzibie firmy przy Al. Jerozolimskich 142B.